Paris, Je T’Aime - Paris, Seni Seviyorum

Paris, Je T’Aime - "Paris, Seni Seviyorum"

rü: Duygusal

Yönetmeni: Olivier Assayas, Gurinder Chadha, Sylvain Chomet, Joel - Ethan Coen

Oyuncular: Florence Muller, Leila Bekhti, Steve Buscemi, Gaspard Ulliel

Paris’te aşk başkadır...

Paris’te aşk her yerdedir: Barlarda, kafelerde, Eyfel Kulesi’nin altında, metroda hep aşk vardır…


“Paris, Seni Seviyorum” Paris’i, dünyanın en çok alkışlanan film yönetmenlerinin
gözüyle perdeye yansıtıyor. Film için çok sayıda uluslararası yönetmenden
Paris’te geçen romantik bir hikaye anlatmaları istenmiş. Projeye katılan tüm
yönetmenler Paris’in zengin sinematografik tarihine rağmen geriye bakmaktansa,
Paris’i bugünkü haliyle, beyaz perdeye hiç taşınmamış yönleriyle aktarmayı
yeğlemişler.

Bu nedenle “Paris, Seni Seviyorum” farklı sosyal sınıflar, kuşaklar, kültürler ve atmosferlerin karışımı. Her yönetmenin kentin çeşitli yerlerinde geçen farklı yaşam kesitleri sunduğu, sevinç, ayrılık, beklenmedik garip rastlantılar ve her şeyden çok aşka dair hikayelerden oluşan bir film.
Claudia Ossard - Emmanuel Benbihy, Olivier Assayas, Frederic Auburtin - Gerard Depardieu, Gurinder Chadha, Sylvain Chomet, Joel - Ethan Coen, Isabel Coixet, Wes Craven, Alfonso Cuaron, Christopher Doyle, Richard La Gravenese, Vincenzo Natali, Alexander Payne, Bruno Podalydes, Walter Salles - Daniela Thomas, Oliver Schmitz, Nobuhiro Suwa, Tom Tykwer - Gus Van Sant’ın yarattıkları; Natalie Portman, Fanny Ardant, Elijah Wood, Nick Nolte, Juliette Binoche ve Steve Buscemi gibi dünyaca ünlü oyuncuların kamera karşısına geçtiği “Paris, Seni Seviyorum”da Paris’i yeniden keşfedeceksiniz.

2006 Canner Film Festivali “Belirli Bir Bakış” bölümünde yer alan filmin katıldığı diğer festivaller arasında Moskova, Toronto, Izlanda, Kopenhag Film Festivalleri var. “Paris, Seni Seviyorum”, İstanbul Film Ekimi’nde de gösterilmişti.

Paris, Je T’Aime Fragmanı:


Paris, Je T’Aime Ekran Görüntüleri: